21.03.2019 | 16:40

21 березня 2019 року, у прес-центрі «Громадська платформа» громадського телебачення ОТВ Днепр, відбулась прес-конференція Дніпропетровського обласного центру зайнятості на тему: «Про новітні форми та методи роботи Дніпропетровської обласної служби зайнятості, пріоритетні завдання у діяльності на 2019 рік».

Спікерами виступили заступник директора Дніпропетровського ОЦЗ Раїса Малоіваненко та заступник директора – начальник відділу організації надання послуг роботодавцям Дніпропетровського ОЦЗ Наталія Селякова.

Відкриваючи зустріч, Раїса Малоіваненко зазначила, що у 2019 році Дніпропетровська обласна служба зайнятості продовжує змінювати свої підходи до обслуговування клієнтів, вдосконалює форми роботи та запроваджує нові сервісні послуги.

«У пріоритетах в роботі: впровадження інституту кар’єрного радника для шукачів роботи та безробітних; розвиток профорієнтаційних послуг з використанням сучасних інформаційних технологій, зокрема, запроваджено онлайн профорієнтаційне тестування на платформі «Моя професія: консультативна мережа», де кожен, хто планує свій професійний шлях та виповнилось 14 років, може безкоштовно отримати послуги з профорієнтації у дистанційному форматі самостійно, без відвідування центру зайнятості; зменшення дисбалансу на ринку праці шляхом організації професійного навчання безробітних; подальше запровадження електронних сервісів як для шукачів роботи, так і для роботодавців, що дають можливість отримати послуги в режимі он-лайн», - зазначила заступник директора.

За її словами, інститут кар’єрного радника підвищує ефективність обслуговування кожного клієнта, тому обслуговування клієнтів з різними потребами за одним єдиним типовим підходом уже буде неможливим. Це дозволить знайти баланс між пріоритетами потреб й інтересів клієнта та його зобов’язаннями перед самим собою і потребами ринку праці, а головне – взаємодія з клієнтом будуватиметься на взаємних зобов’язаннях особи і служби зайнятості задля досягнення єдиної мети – працевлаштування людини.

У свою чергу, Наталія Селякова зазначила, що результативність роботи обласної служби зайнятості напряму залежить від ефективної роботи з роботодавцями, оскільки саме від них залежить кількість та якість робочих місць. Саме завдяки ефективній роботі з роботодавцями, впровадженню нових форм роботи значно збільшилась кількість роботодавців, які співпрацюють зі службою зайнятості.

«Ми працюємо на весь ринок, отримуємо вакансії із всіх доступних джерел та докладаємо максимум зусиль, щоб такі вакансії укомплектувати. Започатковано надання послуг на засадах рекрутингу, що забезпечує індивідуальний підхід до потреб кожного працедавця та підбір фахівців для укомплектування вільних робочих місць не лише з осіб, які перебувають на обліку у центрах зайнятості, але і на відкритому ринку праці. Для оперативної та вигідної співпраці роботодавців зі службою зайнятості на офіційному сайті служби зайнятості працює «Електронний кабінет роботодавця», що є однією з найпрогресивніших форм надання соціальних послуг роботодавцям з використанням інтернет-технологій, який зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення рівня комфорту під час взаємодії роботодавців зі службою зайнятості», - акцентувала Н.Ю.Селякова.

Журналістів цікавили питання: Чому послуги кар’єрного радника будуть більш дієвими, ніж особистого консультанта? Які нові можливості надає сервіс «Електронний кабінет шукача роботи»? Фахівців яких професій потребували роботодавці регіону? Яким чином служба зайнятості задовольняє потреби роботодавців у разі відсутності на обліку шукачів роботи, які відповідають вимогам роботодавців? Чи передбачена чинним законодавством підтримка роботодавців, які працевлаштовують соціально незахищені категорії населення?