15.02.2018 | 15:48

У професійній літературі ділове спілкування визначається як специфічна форма взаємодії людей, що включає обмін інформацією, пропозиціями, вимогами, з метою розв’язання конкретних проблем  як всередині організації, так і за її межами. У практиці спілкування особливе значення має уміння говорити, слухати, ставити запитання, сприймати партнера, стримувати емоції.

Фахівці з профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості постійно проводять навчальні зустрічі з питань ділового спілкування для спеціалістів базових центрів зайнятості регіону. Метою цієї роботи є підтримання на високому рівні комунікативних навичок спеціалістів.

14 лютого 2018 року спеціалісти відділу організації профорієнтації  Дніпропетровського ОЦЗ провели навчальну зустріч на тему: «Організація та проведення семінарів з питань коректного ділового спілкування для спеціалістів базових центрів зайнятості», де взяли участь фахівці з профорієнтації Дніпровського міського та Дніпровського районного центрів зайнятості. Захід організували з метою надання методичної допомоги фахівцям з профорієнтації у підготовці і проведенні семінарів із застосуванням інтерактивних методів навчання.

Під час заходу учасники обговорили такі важливі питання, як: особливості навчання дорослих, принципи навчання дорослих та чинники, що підвищують ефективність навчання, види інтерактивних методів та їх застосування у семінарах-тренінгах.

Фахівці з профорієнтації базових центрів зайнятості активно попрацювали над виконанням практичного завдання з розробки планів – конспектів занять з ділового спілкування за обраними темами. Під час презентації виконаних завдань запропонували цікаві розробки, використавши різні інтерактивні методи навчання. Кожна група, окрім презентації власне структури семінару, мала змогу продемонструвати частину заняття, залучивши до участі всю аудиторію.

При обговоренні презентованих фахівцями планів-конспектів особливу увагу було приділено постановці мети та визначенню завдань семінарів, ролі таймінгу в створенні семінару – тренінгу, складовим частинам семінару - тренінгу та структурі кожної з частин.

Підбиваючи підсумки заняття, фахівці з профорієнтації висловили побажання і надалі продовжувати роботу з питань проведення семінарів для персоналу базових центрів зайнятості, зокрема їх зацікавила можливість обміну досвідом з колегами.