оп
07.05.2019 | 14:20

З метою наближення соціальних послуг служби зайнятості до мешканців ОТГ, презентації інноваційних підходів у роботі та новітніх електронних он-лайн сервісів та послуг фахівці Дніпропетровської обласної служби зайнятості постійно здійснюють виїзні заходи безпосередньо на території ОТГ, що розроблюються та реалізуються спільно з головами громад. Учасниками зустрічей стають мешканці громад, роботодавці, освітяни, учнівська молодь.

Розвиток ОТГ багато в чому залежить від якісного кадрового забезпечення. Тому завдання служби зайнятості – сприяти роботодавцям у підборі кваліфікованих кадрів та допомогти людям працевлаштуватись і отримувати гідну заробітну плату.

«Співпраця Дніпропетровської служби зайнятості з ОТГ не обмежується лише наданням послуг мешканцям громад. Постійно відбуваються робочі зустрічі керівників центрів зайнятості та філій ОЦЗ з головами ОТГ. Під час таких зустрічей обговорюються питання, які знаходяться в межах компетенції служби зайнятості, у т.ч. про: послуги служби зайнятості, інноваційні підходи в її роботі, збереження робочих місць, здійснення активних дій щодо сприяння підприємницькій ініціативі та самозайнятості населення в громадах, організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації зайнятих та незайнятих громадян, а також ряд інших, не менш важливих питань із соціально-економічного життя громад», - зазначає директор Дніпропетровського обласного центру зайнятості Вікторія Кузнецова.

До відома: фахівці центрів зайнятості Дніпропетровської області та філій Дніпропетровського обласного центру зайнятості, на територіях обслуговування яких створені об’єднані територіальні громади, протягом січня-квітня 2019 року здійснили 304 виїзди до об’єднаних територіальних громад,  де надали понад 12,1 тис. послуг майже 7 тис. осіб, зокрема: майже 3,9 тис. інформаційно-консультаційних послуг, у т.ч.  щодо умов та порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та обліку осіб, які шукають роботу, призначення допомоги по безробіттю; 865 послуг з пошуку роботи через сайт Державної служби зайнятості та інших сайтів з пошуку роботи; понад 400 з резервування часу у фахівців центрів зайнятості та філій через сервіс «Електронна черга»; майже 7 тис. профорієнтаційних послуг, у т.ч. із застосуванням  психодіагностичних методик.