16.04.2019 | 15:10

У зв’язку з динамічним розвитком інформаційних технологій останнім часом особливого значення та актуальності набувають можливості використання дистанційної форми навчання у роботі з персоналом. Ідея дистанційного навчання – взаємодія викладача і слухачів у віртуальному просторі: вони перебувають за комп'ютерами та спілкуються за допомогою Інтернету.

Використання технологій дистанційного навчання дозволяє створити комфортні умови для співробітників, більше враховувати індивідуальні психологічні особливості учасників, а також знизити витрати на проведення навчання.

З квітня 2019 року фахівці відділу організації профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості розпочали черговий курс навчання новоприйнятих спеціалістів з профорієнтації базових центрів зайнятості та філій регіону.

Під час першого інтерактивного семінару, що відбувся 15 квітня 2019 року, начальник відділу організації профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості Ганна Коренькова презентувала учасникам новий формат та розповіла про особливості навчання за допомогою дистанційних форм, фахівці з профорієнтації обговорили «Основні складові профорієнтаційної роботи в службі зайнятості» та відповіли на контрольні питання.

«Подібне навчання постійно проводиться з метою підвищення якості надання профорієнтаційних послуг та допомагає розвинути у новоприйнятого  спеціаліста позитивне відношення до роботи та вдоволення своїм внеском у загальну справу. Представлення змісту курсу відбувається шляхом направлення навчальних матеріалів на електронні адреси учасників навчання, таким чином фахівці служби зайнятості можуть вивчати нову інформацію в будь-який зручний час», - підкреслила Ганна Коренькова.

До програми навчання включено використання друкованого викладу курсу у поєднанні з інтерактивними телекомунікаційними технологіями для організації спілкування всередині «дистанційної групи» та аудиторні заняття. Інтерактивні семінари за участю фахівців обласного центру зайнятості відбуваються щотижня. Також проводяться аудиторні заняття, щоб учасники могли обговорити і уточнити основні поняття.