04.10.2016 | 13:59

Щороку у вересні місяці своє професійне свято відзначають фахівці з управління персоналом. Назва професії походить від англійського humanresources (людські ресурси). Ця професія схожа на працівника відділу кадрів старого формату.  Проте сучасному фахівцю потрібні нові знання і вміння, та й відповідальність зросла, адже до його функцій тепер нерідко належать рекрутинг, атестація, оцінка, навчання і розвиток персоналу.

Фахівці з управління персоналом приймають на роботу нових працівників, вивчають їх резюме, проводять професійне тестування. Тож майбутнім менеджерам з персоналу необхідно опановувати нові прийом та методи  майбутньої роботи.

 Допомогти в цьому випускникам Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського взялися фахівці Криворізького міськрайонного центру зайнятості.

Заступник начальника відділу активної підтримки безробітних МРЦЗ Наталя Мількевич провела тренінг з техніки самостійного пошуку роботи для студентів 4 та 5 курсів факультету менеджменту. Випускники ознайомилися із ситуацією на регіональному ринку праці, професіями, які користуються попитом в місті та можливостями працевлаштування молоді після закінчення навчального закладу.

Активно пройшло практичне заняття з обговорення всіх існуючих джерел вакансій, особливо їх позитивних та негативних сторін. На тренінгу випускники  дізналися про види резюме, його структуру, основні вимоги до складання та оформлення та відпрацьовували вміння щодо складання власного резюме. Особливо студентів зацікавило питання щодо складання нестандартних резюме та запису відео-резюме.

«Сьогодні служба зайнятості пропонує новий сучасний сервіс – складання та запис відео-резюме. Роботодавець матиме змогу побачити реальну людину, та суттєво зекономити час при підборі фахівців. У свою чергу шукачі роботи зможуть презентувати себе як професіонала, а також продемонструвати важливі для конкретної посади особисті якості, правильно сформувати потрібний імідж», - зауважила заступник начальника відділу активної підтримки безробітних МРЦЗ.     

Не залишилось поза увагою  питання проходження співбесіди з роботодавцем.  Розподілившись на буз-групи, випускники жваво обговорювали питання підготовки до співбесіди, питання роботодавців, які найчастіше задаються під час проходження співбесіди.

На заключному етапі тренінгу всі разом визначили професійно-важливі якості менеджера з управління персоналом і виділили найважливіші особистісні якості: ініціативність, комунікабельність, старанність, відповідальність, мобільність, організованість, висока працездатність, вміння працювати в команді, здатність до постійного навчання.

Підсумовуючи результати заходу, приємно було отримати від студентів та викладачів запрошення до подальшої співпраці та подяку за корисні поради щодо подальшого працевлаштування майбутніх фахівців.