24.05.2018 | 16:30

23 травня 2018 року, в рамках проекту «Пошук та розвиток підприємницьких навичок», фахівці Дніпропетровського обласного центру зайнятості, Кам’янського міського центру зайнятості та Центру розвитку «Грані» Дніпропетровської обласної ради для учнів 9 класів Академічного ліцею №15 міста Кам’янське провели Бізнес-Гру «Почни бізнес».

Програма складалася з двох частин: теоретичної та практичної. У теоретичній частині разом з фахівцем Дніпропетровського обласного центру зайнятості Світланою Ярошенко школярі розмірковували: чому важливо відповідально відноситися до вибору професії, знайомилися з послугами служби зайнятості, дізнавалися про можливість отримання інформації через сайт служби зайнятості, перспективу визначення власних нахилів та здібностей за допомогою фахівців служби зайнятості, ознайомилися з актуальними професіями Дніпропетровського регіону. «Служба зайнятості дає школярам різні можливості випробувати себе - в професіографічних екскурсіях, рольових іграх представників професій, скайп-зустрічах з навчальними закладами. А яку саме професію обирати вирішувати школярам», - наголосила С.Г. Ярошенко.

Продовжила роботу тренер проекту Леся Заворотило, яка також відзначила важливу роль правильного вибору професії в житті. Школярі ознайомилися з поняттями підприємництва, визначали хто може бути підприємцем, які основні якості повинен мати успішний підприємець. На прикладах успішних людей діти визначали їх основні якості, що принесли їм успіх. Разом школярі складали колесо успішної людини. Які саме складові допоможуть його привести в дію, щоб досягти успіху.

Також із захватом школярі виконували завдання, що вимагали креативного мислення і успішно справилися з ними. Тренер відзначила, що такі завдання часто використовуються при прийомі на роботу великі успішні компанії.

Учні визначали поняття геніальності, обговорювали за яких саме умов людина може бути геніальною у своїй справі.

А потім почалось найцікавіше – діти були поділені по 6 осіб і сіли за ігрові столи. Учні ознайомилися з умовами гри та отримали початковий капітал – і гра почалась.

Цікаво було спостерігати за серйозними, навіть схвильованими, обличчями школярів. Вони відчували відповідальність і, в той же час, азарт від гри. Діти купували власність, працівників, вчилися креативно мислити, домовлятися один з одним, аналізувати свої вчинки, прораховували свої дії в той час, коли конкуренти також діють і планують -  іноді всупереч нашим очікуванням.

Час пролетів швидко, гра добігла кінця, але діти зробили для себе певні висновки – необхідно «вчитися навичкам ефективної комунікації» - тобто вчитися домовлятися.

За результатами заходу всі учасники гри отримали сертифікати.