28.12.2018 | 15:18

27 грудня 2018 року у Дніпропетровському обласному центрі зайнятості відбулася селекторна нарада з базовими центрами зайнятості та філіями ОЦЗ з питань впровадження в роботу державної служби зайнятості інституту кар’єрного радника та практичних питань застосування Постанови КМУ від 19 вересня 2018 року №792 під головуванням заступника директора обласного центру зайнятості Раїси Малоіваненко. У нараді також взяли участь заступник директора Дніпропетровського ОЦЗ Наталія Селякова, начальники відділів та спеціалісти ОЦЗ, які здійснюють організацію надання соціальних послуг клієнтам служби зайнятості.

З головними особливостями реформування державної служби зайнятості України з метою підвищення ефективності індивідуалізованого надання послуг, запровадження стратегій активізації клієнтів до стабільної зайнятості присутніх ознайомила Раїса Малоіваненко. У своєму виступі вона висвітлила основні технологічні новації, які будуть впроваджені в роботу служби з нового року: відокремлення функції реєстрації від функцій консультування, запровадження посади «кар’єрних радників» та розробку індивідуальних планів надання послуг або працевлаштування.

«Запровадження підходу, основаного на взаємних обов’язках клієнта і центра зайнятості, індивідуальний підбір програм та послуг в оригінальній послідовності, має на меті прискорити перехід осіб, які шукають роботу, до стабільної зайнятості», - зазначила Р.Малоіваненко.

Начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню ОЦЗ Тетяна Сальнікова ознайомила присутніх з практичними аспектами застосування технологічних новацій, порядком складання індивідуальних планів надання послуг або працевлаштування. Вона наголосила, що спільна розробка індивідуального плану працевлаштування, як інструмент клієнторієнтованого консультування сприятиме максимальному збільшенню потенціалу клієнтів та урівноважить їх прагнення і можливості з наявними варіантами.

Підводячи підсумки наради, Раїса Малоіваненко зазначила: «Ми повинні не тільки змінити мотивацію клієнтів від пасивних отримувачів послуг до осіб, активних на ринку праці, а і змінити орієнтацію своїх фахівців на нові методи роботи, що дозволить покращити якість надання послуг та збільшити довіру до служби зайнятості».