18.10.2018 | 15:08

Дніпропетровська обласна служба зайнятості прагне постійно підвищувати ефективність та якість надання послуг своїм клієнтам. Одним із нових підходів у роботі стала супервізія як інструмент для заохочування до співпраці одного із головних клієнтів служби – роботодавця.

В реалізації цих прагнень стала Співпраця з німецьким товариством міжнародного співробітництва «Deutsсhe Gesellschaft fur Intenatio Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH», яка розпочалась у 2015 році після підписання Протоколу про наміри.

Німецьке товариство міжнародного співробітництва «Deutsсhe Gesellschaft fur Intenatio Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» відібрало спеціалістів з трьох областей України: Харків, Запоріжжя та Дніпро за такими сферами діяльності: медицина, освіта та соціальна робота.

Ця робота вимагала трудомістких та інтелектуальних вкладень від кандидатів і фахівці Дніпропетровської обласної служби зайнятості стали єдиними представниками від Державної служби зайнятості, які пройшли всі етапи цього відбору за напрямком «соціальна сфера». З початку навчання відібраних слухачів нараховувалось близько 200 осіб, але змогли завершити цей курс лише 30, серед яких два спеціалісти обласної служби зайнятості: Бобир Олена та Ведмєдєва Жанна.

Сьогодні, завдяки цій співпраці вони отримали нові знання за європейськими стандартами ANSE - навчальної програми тренінгу: «Розвиток компетенцій для надання психосоціальної підтримки: тренінг супервізорів».

Цей тренінг охоплював такі теми: умови, техніки і методи групової супервізії; професійне ставлення супервізорів; етична поведінка; групи «рівний рівному» та інтервізійні групи; проекції на особистість, роботу та організацію; професійні взаємовідносини; комунікація на високому рівні; різноманітність.

Цей вклад стане цінним у наданні послуг роботодавцям Дніпропетровського регіону, оскільки тепер наші спеціалісти мають право проводити групові супервізії, направлені на попередження складних та критичних ситуацій, які можуть спіткати як спеціаліста, так і організацію. Тобто, основна функція супервізора полягає у підтримці, консультуванні та навчанні працівників підприємств з питань запобігання конфлікту спеціаліста в організації, попередження професійного вигорання, прояснення ролей та задач його як фахівця в організації, вміння стійко реагувати на зміни в професійній сфері і особистому житті, покращення комунікацій з колегами.

До відома, Супервізія – це форма консультування, яка направлена на впевненість, розвиток якостей комунікацій та співпраці в професійних сферах.