14.06.2019 | 12:52

З початку 2019 року в діяльності Державної служби зайнятості запроваджено інститут кар’єрного радника. Цей перший інноваційний крок став доволі рішучим у модернізації самої служби, як конкурентного провайдера послуг на сучасному ринку праці, який змінив підходи в обслуговуванні клієнтів.

З 22 квітня по 22 травня 2019 року директори Дніпровського міського центру зайнятості Юрій Ніколаєв та Криворізького міськрайонного центру зайнятості Ігор Вознюк двічі на тиждень здійснювали прийом клієнтів, виконуючи функції реєстратора. Це дозволило їм не тільки удосконалити знання та навички, отримані на тренінгу, а й опанувати нові вміння.

Так, за цей час, керівники базових центрів зайнятості, саме завдяки практичному виконанню функцій реєстратора, змогли чітко зрозуміти, що реєстратор це обличчя центру зайнятості. Реєстратор – перший спеціаліст, з яким зустрічається клієнт, і від його професійної майстерності залежить результат наданої послуги, в тому числі і прискорення працевлаштування.

Своїми враженнями про опанування функцій реєстратора під час особистого прийому діляться директори Дніпровського міського та Криворізького міськрайонного центрів зайнятості.

«Під час прийомів я з’ясовував потреби клієнта, здійснював всебічне інформування про послуги, які можна отримати в центрі зайнятості, в тому числі і в режимі он-лайн. З метою оцінки можливостей працевлаштування клієнта проводив первинне профілювання, ознайомлював шукачів роботи з базою актуальних вакансій, здійснював пошук роботи. Як результат, дві особи були працевлаштовані», – розповів директор Дніпровського міського центру зайнятості Юрій Ніколаєв.

Юрій Ніколаєв повідомив, що будував співбесіду таким чином, щоб кожний клієнт почував себе впевнено і повірив, що втративши роботу він не залишиться сам на сам зі своєю проблемою, а йому допоможуть професіонали служби зайнятості. Саме робота реєстраторів повинна бути на постійному контролі в керівника центру зайнятості, тому що реєстратор першим спілкується із шукачем роботи.

«Інститут кар'єрного радника дозволить забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості та якісне надання послуг з планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців і можливостей шукачів роботи. Саме тому є важливим опанування функцій реєстратора, адже робота саме цих фахівців повинна бути на постійному контролі у керівника», – підсумував Ю. Ніколаєв.

Директор Криворізького міськрайонного центру зайнятості Ігор Вознюк, виконуючи функції реєстратора, зміг не тільки практично удосконалити знання отримані на тренінгу, а й опанувати нові вміння, маючи вже значний досвід роботи у службі зайнятості.

«Завдання реєстратора – з’ясувати потреби людини, поінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема й он-лайн, якісно підібрати відповідні вакансії та узгодити зустріч з роботодавцем. При потребі допомогти скласти резюме, а також оцінити потенціал працевлаштування людини шляхом проведення первинного профілювання. Саме реєстратор, у разі неможливості направлення на працевлаштування, призначає зустріч з кар’єрним радником або іншим фахівцем центру зайнятості, залежно від потреб клієнта», – зауважив Ігор Вознюк.

За словами директора Криворізького міськрайонного центру зайнятості, після проведення аналізу особистого прийому стало зрозуміло, що реєстратор повинен досконало володіти навичками встановлення та утримання контакту з клієнтом та уникнення конфліктних ситуацій.

«Для якісного та ефективного надання послуг необхідно збільшення кількості працівників, яким була надана функція реєстратора. Задля покращення наявних сервісів в обслуговуванні клієнтів служби необхідно постійно проводити навчання спеціалістів відділу організації працевлаштування населення з практичним відпрацюванням навичок реєстратора. Сподіваюсь, що такий формат навчання з практичним відпрацюванням навичок надання послуг стане корисним», – узагальнив І.Вознюк.

До відома: з 22 квітня 2019 по 22 травня 2019 директорами Дніпровського міського та Криворізького міськрайонного центрів зайнятості було обліковано 85 осіб; 48 осіб отримали інформаційно-консультаційні послуги; 10 осіб були оперативно працевлаштовані до набуття статусу безробітного; 31 особі було проведено первинне профілювання; 18 осіб направлені на прийом до кар’єрного радника; 2 особи були працевлаштовані на заявлені вакансії.