14.06.2019 | 14:33

13 червня 2019 року в ефірі Обласного радіо (радіо Дніпро) в програмі «Тема дня» фахівець відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Дніпропетровського обласного центру зайнятості Олена Бобир дала інтерв’ю на тему: «Нові підходи у наданні послуг роботодавцям», в якому висвітлила основні тенденції в роботі служби зайнятості з роботодавцями та розкрила зміст сучасних підходів у вирішенні кадрових питань роботодавців.

 – Які інноваційні підходи фахівців служби зайнятості в наданні послуг роботодавцям?

 – Ситуація на ринку праці динамічно змінюється, у зв'язку з цим служба зайнятості постійно пристосовує свої послуги та технології їх надання саме для задоволення актуальних потреб роботодавців.

Найефективнішим підходом в обслуговувані роботодавців є індивідуальна робота за рекрутинговими методиками. Ключовим в роботі рекрутерів служби зайнятості є оперативність і якість надання послуг та індивідуальний підхід у вирішенні кадрових питань роботодавця.

Для прискорення укомплектування штату підприємств створені інтерактивні карти вакансій центрів зайнятості Дніпропетровського регіону з використанням «Google maps», де шукач роботи може знайти інформацію про наявні вакансії: заробітну плату, умови праці, місце знаходження підприємства та інше. Крім цього, на інтерактивній карті розміщені вакансії для осіб з обмеженими можливостями та вакансії, які терміново потрібні роботодавцю.

– Якою є місія діяльності відділу рекрутингу Дніпропетровського обласного центру зайнятості?

Основне завдання відділу – це адресна допомога у вирішенні кадрових питань підприємств, організацій та установ Дніпропетровської області шляхом підбору необхідних працівників, з числа безробітних, які перебувають на обліку в державній службі зайнятості та інших категорій громадян незайнятого населення.

 – Які сучасні форми співпраці з роботодавцями ви використовуєте?

 – Поглиблюючи стосунки з роботодавцями через живе спілкування, фахівцями відділу започатковано проведення тренінгів та супервізій для кадрових служб, управлінь по персоналу, відділів по роботі з персоналом роботодавців.

Крім тренінгів, позитивним також є впровадження в практику служби проведення групових супервізій, як для фахівців служби зайнятості, так і роботодавців. Вони проводиться за Європейськими  стандартами ANSE.

 – А що ж таке супервізія?

 – Супервізія – це ресурсний напрям у професійній діяльності та інструмент підвищення її ефективності. Супервізія є важливою частиною професії будь-якого працівника, що являє собою інтерактивний діалог щодо професійної ситуації та його діяльності. Метою супервізії є консультування в професійній діяльності для підвищення рівня компетенції спеціалістів та їх підтримку.

 – На що сфокусований зміст супервізії і що визначає її процес?

 – Зміст супервізії сфокусований на системі фахівця, системі надання послуг та системі команди. Процес супервізії визначає своєчасне реагування на виникнення складних ситуацій в роботі та пошук методів їх розв’язання.

В ході аналізу кейсів учасники отримують оптимальні варіанти вирішення суперечливих ситуацій, що склались та розвивають здатність ефективно розв'язувати складні питання у професійній діяльності.

 – Для фахівців якого професійного напрямку ви проводили супервізію останнім часом?

– У рамках співпраці Дніпропетровської обласної служби зайнятості з навчальними закладами професійно-технічної освіти та на замовлення Міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій розпочато новий формат допомоги – проведення групової супервізії. Для педагогічних працівників закладу освіти вже проведені дві сесії супервізії. Під час зустрічей фахівці аналізували свою роботу, ділилися професійними труднощами. Зокрема, це проблеми підбору кадрів, працевлаштування здобувачів освіти.

Фахівці служби зайнятості не зупиняються на досягнутому і продовжують шукати нові підходи щодо покращення надання послуг роботодавцям.