10.01.2018 | 14:00

10 січня 2018 року у приміщенні Дніпропетровського обласного центру зайнятості відбувся семінар-навчання спеціалістів базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості щодо особливостей та специфіки роботи в системі електронного документообігу. У семінарі взяв участь заступник директора ОЦЗ Валерій Дудник.

На початку навчання заступник директора ОЦЗ поінформував щодо впровадження нової системи роботи документообігу. «Починаючи з 2017 року в діяльності державної служби зайнятості впроваджується електронний безпаперовий документообіг з використання електронного цифрового підпису на виконання наказів Державної служби зайнятості (Центрального апарату) від 10.08.2017 №119 «Про впровадження в державній службі зайнятості електронного документообігу», від 02.10.2017 №143 «Про затвердження Положення про електронний безпаперовий документообіг в державній службі зайнятості». Використання електронного документообігу дозволяє встановити єдиний порядок документування управлінської інформації та роботи з документами», - зазначив В.В. Дудник.

Учасники навчання ознайомилися із системою електронного документообігу «Інтегра-флоу», яка визначає єдині правила організації роботи з електронними документами з використанням цифрового підпису та використовується для заміщення усіх внутрішньовідомчих діловодних процесів, пов’язаних із створенням, опрацюванням, підготовкою та контролю документів у обласному, базових центрах зайнятості та філіях ОЦЗ.