18.03.2019 | 09:33

Дніпропетровська обласна служба зайнятості продовжує співпрацю з роботодавцями в рамках міжнародного проекту «ЕХАМ-Дніпро»: зовнішнє управління професійною освітою».

14 березня 2019 року, в рамках міжнародного проекту «ЕХАМ-Дніпро»: зовнішнє управління професійною освітою», Дніпропетровська обласна служба зайнятості провела чергову зустріч – презентацію дуальної системи навчання провідним роботодавцям міста Павлоград. Учасниками заходу стали: ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», КП «Павлоградтеплоенерго», Науково-виробниче об’єднання «Павлоградський хімічний завод», ТОВ «Завод «Павлоградспецмаш», ПрАТ «Павлоградхліб», ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер», ПФ ТОВ «Славсант», ТОВ «Бетоняр «Будмайстер», ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» та інші.

У ході проведення презентації заступник директора Дніпропетровського обласного центру зайнятості Наталія Селякова акцентувала увагу на дисбалансі, яким характеризується ринок праці регіону в цілому та, зокрема, міста Павлоград.

«Сьогодні підприємства відчувають гостру потребу у кваліфікованих робітниках, яку необхідно вирішувати спільними зусиллями. Впровадження професійного навчання з використанням елементів дуальної системи, ініціатором якого стала Федерація організацій роботодавців Дніпропетровщини за підтримки організації роботодавців Німеччини NORDMETALL, сприятиме підготовці працівників, які відповідають потребам роботодавців, адаптовані до умов праці та особливостей конкретного підприємства», – зазначила Н.Ю. Селякова.

У свою чергу, начальник відділу організації профнавчання обласного центру зайнятості Тетяна Кардель презентувала міжнародний проект, акцентувала увагу присутніх на перевагах для роботодавців впровадження дуальної освіти як інструменті вирішення проблеми підготовки кадрів, поділилась вже наявним досвідом Дніпропетровської обласної служби зайнятості щодо організації професійного навчання з використанням елементів дуальної системи.

Найбільше роботодавців цікавили питання щодо організації навчального процесу при дуальному навчанні, тривалості навчання за конкретними професіями, співвідношення термінів теорії та практики при підготовці кваліфікованих працівників, вимог до кваліфікації та освіти наставників, які займатимуться навчанням безпосередньо на підприємстві.

Наступним етапом стане анкетування роботодавців для виявлення їх нагальних та перспективних вимог до кваліфікованих працівників, можливостей впровадження  дуальної  системи професійного навчання в регіоні.