15.03.2019 | 12:02

14 березня 2019 року заступник начальника відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Дніпропетровського обласного центру зайнятості Катерина Волченкова взяла участь у прямому ефірі обласного радіо «Радіо Дніпро», у передачі «Тема дня».

Основна тема зустрічі – «Рекрутинг – сучасний підхід у підборі персоналу від служби зайнятості».

- Державна служба зайнятості постійно впроваджує  нові  підходи  у  наданні послуг своїм клієнтам: безробітним, шукачам роботи, роботодавцям. Будь ласка, поінформуйте про таку послугу, як рекрутинг.  

- У серпні 2018 року розпочали роботу відділи рекрутингу у Дніпровському, Кам’янському, Криворізькому центрах зайнятості, в інших центрах зайнятості визначені фахівці за цим напрямом роботи. Їх діяльність орієнтована, в першу чергу, на оперативне та ефективне задоволення індивідуальних потреб роботодавців у працівниках, підкреслення позитивного іміджу державної установи, як конкурентоспроможної організації. Фахівці здійснюють підбір персоналу не масово, а індивідуально з урахуванням потреб, побажань та вимог усіх роботодавців, які звертаються з проханням добору людей, які дійсно хочуть працювати та готові навчатися.

- Чи є на сьогодні послуги рекрутерів затребуваними на ринку праці?

- Послуги рекрутерів сьогодні стали дуже затребувані, особливо серед великих і фінансово стійких компаній області, які подають реальні вакансії і шукають  цінні  кадри. Рекрутери служби зайнятості  сприяють прискоренню пошуку  успішних кандидатів на вакантні посади і вільні робочі місця, проводять співбесіди із кандидатами на робочі місця, в тому числі з використанням сучасних інтернет-технологій, надають допомогу кандидатам на посади у складанні резюме, формують банк даних вакансій і вільних робочих місць.

- Яким чином рекрутери служби зайнятості співпрацюють з роботодавцями?

- Системою в роботі рекрутерів є виїзди безпосередньо до роботодавців з метою знайомства з нещодавно створеними підприємствами та з тими, хто ще не співпрацював зі службою, проведення додаткової інформаційно-роз’яснювальної роботи, визначення поточної та перспективної потреби в кадрах. Фахівці служби зайнятості пропонують роботодавцям організувати спільні заходи, що дозволяють швидко підібрати кваліфіковані кадри. Ще одним комунікативним етапом між рекрутерами служби зайнятості та роботодавцями є запровадження опитування (анкетування) на предмет задоволеності їх послугами Державної служби зайнятості, що дозволяє отримати  зворотний зв’язок.

- Чим корисна співпраця роботодавців з рекрутерами?

- Послуги з рекрутингу є корисними роботодавцю, тому що він: не витрачає час на пошук та підбір кандидатів з великої кількості бажаючих осіб, адже попередня співбесіда за його вимогами проводиться рекрутерами центрів зайнятості; заощаджує власні кошти, адже послуга безкоштовна; має можливість розміщувати свої вакансії на ресурсах служби зайнятості. Окрім цього, рекрутери володіють навичками ведення переговорів, проведення індивідуальних та групових заходів, в тому числі тренінгів, супервізій, психодіагностичного тестування. Крім того, нами започатковано проведення безкоштовних тренінгів щодо розвитку внутрішньої мотивації, використання особистісних ресурсів для профілактики професійного вигорання та інші з кадровими службами, управліннями по персоналу роботодавців, як на їх території, так і на території базових центрів зайнятості.