04.06.2019 | 16:53

Проблема професійного самовизначення гостро постає перед старшокласниками, коли формуються їхні орієнтири на майбутнє. Досить вузьким залишається перелік професій, про здобуття яких мріє молодь, невеликим попитом у учнів користуються робітничі професії.

За таких обставин профорієнтація виступає необхідною з’єднуючою ланкою між випускником, системою професійної підготовки і роботодавцем.

З метою більш поглибленого знайомства зі змістом робітничих професій, які користуються попитом на місцевому ринку праці, фахівці Верхньодніпровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості організували професіографічну екскурсію для старшокласників загальноосвітніх шкіл Новомиколаївки до швейної фабрики ТОВ «РИТМ»-М.

Школярів зустріла в.о. директора підприємства Олена Шишлакова, яка провела невеликий екскурс в історію розвитку професій виробництва. Особливу увагу вона приділила професії швачки, яка є однією із найдавніших і одночасно однією з найсучасніших і найнеобхідніших людям професій, а також звернула увагу молодих людей на те, що великим попитом користується професія механіка з ремонту швейного обладнання.

Екскурсію продовжила технолог Книшева Ю.І., яка ознайомила учнів з деякими тонкощами технологічного процесу виготовлення виробів з різних тканин та основним знаряддям швачки - швейними машинами. Вона розповіла про сучасне обладнання, яке використовується в роботі швачки, та підкреслила, що робота на сучасному устаткуванні висуває підвищені вимоги до рівня професійних знань і умінь працівника. Учні побували в закрійному та швейному цехах, ознайомились з роботою технолога, кравця, лекальника.

Спілкування з учнями продовжилось у Верхньодніпровській районній філії Дніпропетровського ОЦЗ. Директор філії Наталія Чопенко розповіла про історію створення служби зайнятості, видами послуг, які надають фахівці філії, відповіла на запитання. Особливий інтерес у школярів викликали такі питання: яка освіта потрібна спеціалісту центру зайнятості, як будується індивідуальна робота із клієнтами, які новітні технології використовуються в сфері соціальних послуг.

На завершення зустрічі школярі переглянули та обговорили відеоролики  про вибір майбутньої професії, отримали інформацію щодо профорієнтаційних сайтів та профорієнтаційної платформи для он-лайн тестування, ознайомились із ситуацією на регіональному ринку праці.