17.08.2018 | 14:39

На початку цього року Дніпропетровська обласна служба зайнятості активно запровадила процедуру профілювання зареєстрованих безробітних та соціального супроводу за новим підходом -  кейс-менеджмент.

Основним завданням кейс-менеджменту - забезпечення підтримки і надання допомоги безробітним, які відносяться до вразливих на ринку праці груп населення, в процесі їх працевлаштування для підвищення конкурентоздатності.

Так, впровадження процедури профілювання дало можливість передбачати випадки можливого довготривалого безробіття, щоб підвищити мотивацію безробітних для прискорення їх працевлаштування.

За шість місяців 2018 року на соціальний супровід за підходом кейс-менеджменту дали згоду 160 осіб, з яких 119 вже працевлаштовані. Серед них:

- Сергій, за професією «вальцювальник трубоформувального стана» з досвідом роботи монтажника технологічних трубопроводів, машиніста трубоукладача, охоронника, після проходження військової служби звернувся до Покровської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості.    Висока заробітна плата за останнім місцем проходження служби та відсутність у місті Покров підприємств, які мають вакансії за професією «вальцювальник», ускладнювали пошук роботи. Документи, що підтверджують статус учасника АТО у безробітного були відсутні. Після безуспішних співбесід з роботодавцями, Сергій зневірився у власних силах. Фахівці служби  зайнятості, через громадську організацію учасників АТО, сприяли наданню психологічної підтримки Сергію  та  відновленню документів учасника АТО.

Під час перебування на обліку у службі зайнятості Сергій отримав весь спектр послуг стосовно підбіру підходящої роботи. Для вирішення питання працевлаштування учасника АТО кейс-менеджер звернувся до роботодавця. Після успішного стажування на робочому місці Сергій  отримав  гідну роботу у Покровському міському комунальному підприємстві «Добробут» та працює охоронником.

- Олег, якому до настання права на пенсію за віком залишилося 10 і меньше років і, маючи проблеми зі здоров’ям та психологічний бар’єр у пошуку роботи, що зумовили невпевненість у собі, звернувся до Жовтоводської міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості. Його особисті проблеми стали перешкодою у подальшому працевлаштуванні, але він дав згоду на соціальний супровід за підходом кейс-менеджменту.  Кейс-менеджер звернувся до  Жовтоводського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та СМСЧ – 9. Завдяки спільним зусиллям Олег пройшов спеціальний психологічний тренінг та отримав багатопрофільну стаціонарну  медичну допомогу. Внаслідок чого, він покращив свій психоемоційний стан та стан здоров’я. Після проходження стажування Олег працевлаштований на посаду інженера-конструктора ТОВ «Білмакс».

Отже, запровадження нових підходів при обслуговуванні клієнтів служби зайнятості дає можливість досягнення основної мети - прискорення працевлаштування безробітних, у тому числі вразливих на ринку праці груп населення. Завдяки такому сучасному формату з індивідуальним підходом до обслуговування безробітного населення як кейс-менеджмент, досягнуто можливість не тільки знайти людині роботу, а й допомогти подолати соціальні перешкоди, які заважають працевлаштуватися самостійно.