07.02.2018 | 11:37

Ефективність і якість надання послуг клієнтам відіграє велику роль у діяльності служби зайнятості. Однією з головних умов якісної роботи та ключовим елементом професійного розвитку фахівців і є супервізія.  

Тому, 5 лютого 2018 року у приміщенні Дніпровського міського центру зайнятості фахівці відділу по системній роботі з ринкоутворюючими підприємствами Дніпропетровського обласного центру зайнятості провели першу сесію супервізії для 10 фахівців по взаємодії з роботодавцями Дніпровського міського центру зайнятості.

На початку заходу фахівців МЦЗ інформували про мету супервізії, її зміст, структуру супервізійних сесій. Були обговорені принципи проведення заходу, тривалість та частота зустрічей.

В рамках зустрічі учасникам наголосили, що супервізія дозволяє фахівцям акцентувати увагу на цілі та напрямки своєї роботи, формувати системні підходи до стратегії, тактики надання послуг клієнтам, планувати та прогнозувати професійну діяльність, а також усвідомлювати свої помилки і коригувати індивідуальні плани корекції поведінки клієнта у процесі взаємодії з ним.

На заході розглянуто кейс проблемної ситуації, на стадії формування якого  учасники виражали почуття та задавали питання.

Під час проведення супервізії використовувались такі методи, як: дискусія, робота в малих групах, парах, проективні вправи тощо.

Фахівці зрозуміли, що супервізія є дієвим ресурсом у профілактиці професійних стресів та мали змогу в довірливій атмосфері обговорити власні емоції та почуття.