18.10.2018 | 11:32

У Дніпропетровському обласному центрі зайнятості проаналізували стан роботи з розгляду звернень громадян та запитів на інформацію, що надійшли від мешканців Дніпропетровщини за 9 місяців 2018 року.

Упродовж 9 місяців 2018 року до обласної служби зайнятості надійшло 54 письмових звернення громадян, з багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр «Гаряча лінія голови ОДА» до обласного центру зайнятості надійшло 58 звернень, з «Урядової гарячої лінії» - 184 звернення.

Питання, які були порушені у зверненнях громадян, стосувались переважно нарахування та виплати матеріальної допомоги по безробіттю, працевлаштування, роз’яснення чинного законодавства про зайнятість щодо реєстрації, надання послуг, пошук та підбір підходящої роботи та інше.

На особистому прийомі у керівників обласного та базових центрів зайнятості та їх заступників прийнято 793 громадянина. На прийомі громадяни з’ясували важливі для себе питання, отримали вичерпні відповіді, консультації та поради.

Усі звернення, що надішли до Дніпропетровської обласної служби зайнятості, були розглянуті у встановлені терміни, у разі необхідності здійснювались виїзди за місцем проживання заявників. Пріоритетним критерієм при роботі зі зверненнями залишається кваліфікований та об’єктивний  розгляд порушених у них питань.

Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій при наданні соціальних послуг населенню (вебінари, відео-резюме, онлайн-консультування та співбесіда) та створення можливості клієнтам служби зайнятості віддаленого доступу до ресурсів EIAC та послуг служби зайнятості через «електронний кабінет» дає змогу довести до відома громадян необхідну інформацію про чинне законодавство з питань зайнятості та послуг державної служби зайнятості.