29.09.2016 | 10:53

 

Днями директор Петропавлівського районного центру зайнятості  Світлана Бугасова провела заняття з працівниками відділів на тему: «Норми професійної етики працівників

Петропавлівського районного центру зайнятості», в якому взяли участь 8 фахівців центру зайнятості.

Директор розповіла про правила професійної етики та поведінки працівників служби зайнятості, які поширюються на усіх робітників незалежно від займаної посади.    Виконання правил професійної етики працівників - забезпечення якісного обслуговування клієнтів державної служби зайнятості та підвищення ефективності виконання працівниками своїх посадових обов`язків.

 Також вона  попередила про необхідність утримуватися від будь-яких висловлювань і дій дискримінаційного характеру за ознаками статі, віку, громадянства, мови, соціального стану. Також утримуватися від грубості, проявів зневажливого тону, проявів неправомірних звинувачень, погроз, образливих висловлювань.

«Працівники центру зайнятості зобов`язані дотримуватися Правил внутрішнього трудового розпорядку, повинні бути орієнтовані на клієнта та націлені на результат, постійно підвищувати свій професійний рівень, виконувати свої посадові обов`язки добросовісно і своєчасно. Поважати клієнтів та їх думку, у спірних ситуаціях не йти на конфлікт з клієнтом. Слід відповідати на кожен телефонний дзвінок. Відповідати на питання потрібно коротко і по суті», - зазначила С.П. Бугасова.

По закінченню  навчання  директор центру зайнятості наголосила, що взаємовідносини між співробітниками центру зайнятості повинні будуватися на принципах взаємної поваги, відкритості, доброзичливості, командної роботи та орієнтації на співпрацю.