Васильківською районною філією Дніпропетровського ОЦЗ був організований та проведений День відкритих дверей на виробництві у Професійно-технічному училищі №74. Основна мета – ознайомлення безробітних зі специфікою роботи навчального закладу та потребами у працівниках.
Директор ПТУ №74 Миронець Олександр провів невеликий екскурс в історію створення училища, розповів про пріоритетні напрямки роботи ПТУ №74 на 2018-2019 навчальний рік, а саме: забезпечення протягом 2018-2019 н.р. якісної підготовки кваліфікованих робітничих кадрів відповідно до потреб ринку праці, реалізація навчальних планів і програм із застосуванням сучасних форм і методів навчання: майстер-класи, відео уроки, ІТ технології, використання міжпредметних зв’язків профтехциклу із загальноосвітньою підготовкою, сприяння участі педагогічних працівників ПТНЗ у роботі творчих груп з питань розробки державних стандартів ПТО, створення електронних засобів навчання, вивчення та запровадження в навчальному процесі міжнародного досвіду підготовки робітничих кадрів та ін.
Керівник навчального закладу ознайомив присутніх з умовами праці та рівнем заробітної плати, розповів про соціальні гарантії. Він не оминув увагою і вимоги до претендентів на роботу. «Враховується рівень кваліфікації, працелюбність, сумлінне виконання обов’язків, бажання професійного росту, порядність, вболівання за спільну справу», - зазначив О.Миронець.
Всього на захід було запрошено 10 безробітних. Шукачі роботи висловили подяку фахівцям служби зайнятості за організацію корисного і пізнавального заходу, на їх думку захід пройшов насичено та змістовно. По завершенню заходу 1 із учасників зацікавився можливістю працевлаштування й запланував особисту співбесіду із роботодавцем.
До відома: створення ПТУ № 74 бере свій початок у воєнному 1944 році, та засноване, як обласна школа механізації для підготовки кадрів масових професій сільськогосподарського профілю, зокрема, трактористів, комбайнерів, водіїв. У 1947 році перенесено в с. Шев’якіно, де розпочалося капітальне будівництво навчальних приміщень, гуртожитків, їдальні. З набуттям статусу сільського середнього професійно-технічного училища вихованці мали змогу отримати водночас професію та повну середню загальну освіту.


