24 травня 2019 року на замовлення ТОВ «ОМЕГА» фахівець відділу рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості Дніпропетровського обласного центру зайнятості Олена Бобир для менеджерів з персоналу компанії провела тренінг «Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності професійної діяльності». У заході взяли участь близько 30 менеджерів з Дніпра та Дніпропетровської області, Києва, Запоріжжя.
В ході тренінгу учасники заходу дізналися про основні принципи клієнтоорієнтованості, розглянули психологічні портрети внутрішнього та зовнішнього клієнта, їх очікування тощо.
«Сьогодні Клієнти стають все більш вимогливими, критичними і чутливими до сервісу. Вони висувають високі вимоги не тільки до якості послуг, але і до якості обслуговування. Лише знаючи свого клієнта та розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких неможливо відмовитися», – зазначила Олена Бобир.
Тренером була продемонстрована технологія роботи з претензіями відвідувачів, надані ефективні техніки спілкування з клієнтами.
В ході проведення рольових ігор учасники заходу аналізували етапи обслуговування клієнтів, детально зупинившись на особливостях обслуговування незадоволеного відвідувача та залагоджувані конфліктних ситуацій.
Завдяки проведеному тренінгу його учасники зрозуміли, що успіх будь-якої кампанії – це задоволені клієнти. А ключ до цього успіху – її працівники, які суворо дотримуються правил корпоративної культури; розвивають уміння мобілізувати внутрішні ресурси, займаються саморозвитком.









