оп
14.08.2019 | 15:01

За невеликий період роботи, виконуючи функцію реєстратора, директор Нікопольського міськрайонного центру зайнятості Олена Ковашова  здійснила реєстрацію двох шукачів роботи, одному з них підібрала роботу. У зв’язку з тим, що ці особи не були працевлаштовані до набуття статусу безробітного скорегувала їх на першу співбесіду з кар’єрним радником з метою підготовки індивідуального плану працевлаштування та подальшого пошуку роботи.

Як зазначила керівник центру зайнятості, визначення потреб клієнта, інформування про наявні послуги служби зайнятості, збір персональної інформації, направлення на вакантні посади, проведення профілювання з метою визначення потенціалу працевлаштування – це функції, які виконує реєстратор. І від того, наскільки якісно реєстратор провів першу співбесіду з клієнтом, залежить результат спільної роботи.

«Виконуючи функції реєстратора, я безпосередньо відчула відповідальність за контроль пошуку роботи. Розробка індивідуальних планів дій та участь в активних програмах зайнятості дозволяє активізувати клієнтів служби зайнятості на сучасному ринку праці. З метою покращення якості надання послуг служби зайнятості реєстраторами було б доцільно збільшити час співбесіди з клієнтом під час проведення первинного прийому», - зауважила Олена Ковашова.