оп
11.09.2019 | 16:08

В рамках впровадження інституту «Консультант роботодавця» фахівці Дніпровського міського центру зайнятості активно працюють над тим, щоб зробити послуги для клієнтів максимально доступними, сучасними, а головне – дієвими.

Саме тому, міський центр зайнятості звертається до новітніх технологій: сучасні форми, рекрутингові методики та індивідуальний підхід, електронні онлайн-сервіси, відеовакансії, Google карти, перегляд вакансій через QR-код, – все це допомагає полегшити процес комунікації між безробітним, фахівцем центру зайнятості та роботодавцем, привернути увагу та зацікавити молодих шукачів роботи.

Вдалим прикладом успішного впровадження новацій в обслуговуванні клієнтів є створення відеовакансій, що дає можливість у новому форматі презентувати потенційні робочі місця. Для роботодавців такий засіб пошуку співробітників є дуже зручним, адже вони мають можливість абсолютно безкоштовно і за короткий термін отримати якісний презентаційний відеопродукт, який транслюватиметься у вільному доступі на Facebook, нпід час семінарів, ярмарок вакансій та у місцях самостійного пошуку роботи.

Нещодавно саме такий засіб презентації допоміг укомплектувати вакансію, що близько року залишалася не укомплектованою – завідувач господарством у КЗО «СЗШ №29» ДМР. Ще одним яскравим прикладом дієвості впровадження відеовакансій є укомплектування посади кухаря на підприємстві ТОВ «Контракт продрезерв 5».

«Ми зацікавлені в рекрутинговій формі співпраці із центром зайнятості, тому що результат співпраці перевершив наші сподівання. По-перше, роботодавець не витрачає свій час на підбір кандидатів – ця робота проводиться рекрутерами. По-друге, що не менш важливо, не витрачаються наші кошти, адже послуги надається центром зайнятості безкоштовно. По-третє, створена рекрутерами відеовакансія виявилася дійсно ефективною. Дуже доречно, що центр зайнятості осучаснює свої послуги та завдяки електронним сервісам робить їх доступнішими», – наголосив начальник відділу рекрутингу ТОВ «Контракт продрезерв 5» Вадим Михненко.