18.07.2019 | 15:35

Випробувати новації державної служби зайнятості «на собі» спробувала директор Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості Ніна Болтнєва, яка виконувала функції реєстратора.

Сучасна служба зайнятості постійно розвиває та впроваджує нові підходи та сервіси в обслуговуванні клієнтів. Удосконалення сервісів в реформуванні служби зайнятості – це вимоги часу. Нововведення включають і зміну у порядку обслуговування клієнтів – шукачів роботи.

Робота реєстратора є надзвичайно важливою, адже це перший фахівець, який супроводжує клієнта, що звертається до служби зайнятості. Ця людина повинна бути компетентною, здатною правильно оцінити професійні потреби та можливості людини і, головне, вірно спрямувати клієнта – або до роботодавця, або до кар’єрного радника. Саме від першого спілкування з фахівцем у громадянина формується думка про роботу служби зайнятості, саме від дій реєстратора залежить подальше перебування особи на обліку та оперативне повернення її на ринок праці, формування довірливих відносин.

«Так, у червні цього року Дніпропетровським обласним центром зайнятості проведено тренінг для директорів філій ОЦЗ щодо опанування функцій реєстратора, вміння знаходити відповіді та приймати рішення в нестандартних ситуаціях. Отримані знання вже використала на практиці», - розповіла директор Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості Ніна Болтнєва.

«Спробувала себе в ролі реєстратора, адже директор має знати і володіти особливостями виконання функціональних обов’язків фахівців. У мої обов’язки входило зустріч клієнта, визначення його потреб, інформування про послуги, які надаються у службі зайнятості, пояснення специфіки роботи електронних інструментів пошуку роботи, роз’яснення прав та обов’язків при реєстрації», - зазначила Ніна Іванівна.

«Під час ведення прийому ще раз пересвідчилася в тому, що для планування шляхів працевлаштування шукача роботи необхідна тісна співпраця реєстратора та кар’єрного радника, а також взаємодія фахівців усіх відділів філії. Даний досвід виконання функцій реєстратора тільки закріпив моє розуміння й усвідомлення важливості змін та реформ, що запроваджуються Державною службою зайнятості, аби максимально удосконалити послуги та наблизити службу до людини. Бо саме людина – найважливіша цінність держави,» - підсумувала Ніна Болтнєва.