19.07.2019 | 11:45

15 липня 2019 року з метою опрацювання та узагальнення набутого досвіду в частині виконання функцій реєстратора директор Марганецької міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості Любов Невпряга виконувала функції реєстратора та здійснила прийом 3 клієнтів.

За словами Любові Григорівни участь директора у процесі обслуговування клієнтів служби зайнятості, в тому числі шукачів роботи, дозволяє визначити індивідуальні потреби кожного клієнта, надати поради і консультації та якнайшвидше досягнути результату – працевлаштування.

«Я зрозуміла, що від якості встановлення контакту з клієнтом залежить подальша співпраця шукача роботи з кар’єрним радником і питання оперативного працевлаштування. Коли ти працюєш з людьми хочеться досягти результату. І мені це вдалося»,- поділилась своїми враженнями Л.Невпряга.

«Під час прийомів я з’ясовувала потреби клієнта, ознайомлювала їх з базою актуальних вакансій, здійснювала пошук роботи, спілкувалась з роботодавцями щоб домовитись про співбесіду з клієнтами. Мені дуже приємно усвідомлювати - результат є. За такий невеликий час вдалося двох громадян працевлаштувати ще до надання статусу безробітного», – розповіла Любов Невпряга.

Отриманий досвід реєстратора підтвердив, що на первинній ланці роботи з клієнтами вкрай важливо використовувати індивідуальний підхід та налагоджувати тісні контакти між реєстраторами й кар’єрними радниками під час планування шляхів працевлаштування шукача роботи.