02.04.2019 | 14:33

З метою підвищення ефективності взаємодії органів виконавчої служби та центрів зайнятості, на виконання Меморандуму про співробітництво між Державною службою зайнятості (Центральним апаратом) та Міністерством юстиції України від 21 січня 2019 року, відбулась робоча зустріч провідного юрисконсульта Верхньодніпровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості (Філія) Латиш Наталії з державними виконавцями Верхньодніпровського районного відділу державної виконавчої служби ГТУЮ у Дніпропетровській області Чечель Ольгою та Охріменко Русланою.

Для досягнення належної реалізації положень й мети Меморандуму, в рамках зустрічі сторони обговорили шляхи взаємодії. Зокрема, наголошувалось на проведенні консультування державними виконавцями боржників з виплати аліментів та інших осіб, які мають майнові зобов’язання за рішенням суду, стосовно яких відкрито виконавче провадження в органах державної виконавчої служби, стосовно самостійного звернення до центрів зайнятості для працевлаштування з метою погашення виниклої заборгованості.

«На інформаційному стенді державної виконавчої служби розміщені актуальні послання на веб-ресурси служби зайнятості, де можна отримати більш детальну інформацію про послуги та вакантні місця», - розповіла Ольга Чечель.

У свою чергу, Латиш Наталія зауважила, що служба зайнятості надає повний комплекс соціальних послуг для вищевказаних осіб, в тому числі інформаційних та консультаційних, пов’язаних з працевлаштуванням, послуг щодо пошуку підходящої роботи, організація професійного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації, залучення до громадських та інших робіт тимчасового характеру з метою сприяння їх зайнятості та повернення до активної праці боржників.

«Також в роботу служби зайнятості впроваджені он-лайн технології та нові форми роботи. «Електронна черга» - сервіс, за допомогою якого кожен громадянин може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, зареєструватися на первинний прийом до центру зайнятості або отримати консультацію. Введення інституту кар’єрного радника забезпечить індивідуальний підхід до кожного клієнта та дозволить знайти баланс між пріоритетами потреб й інтересів клієнта та його зобов’язаннями перед самим собою і потребами ринку праці», - зазначила фахівець служби зайнятості.

За результатами зустрічі учасники визначили механізм обміну інформацією та план спільних дій, спрямованих на досягнення позитивних результатів при виконанні основних завдань Меморандуму в частині розв’язання питань несплати аліментів.