29.04.2025 | 14:55

Сучасні українки продовжують доводити, що їм під силу абсолютно все. А служба зайнятості рада бути частиною великих змін!

У рамках експериментального урядового проєкту, спрямованого на розширення професійних можливостей для жінок, стартувало навчання за професією, яка традиційно вважалася виключно «чоловічою». Першою у Кривому Розі стала група десяти майбутніх водійок трамваїв, за пошуком яких до фахівців Криворізької філії Дніпропетровського ОЦЗ звернулися представники КП «Швидкісний трамвай».

Навчання проходитиме з 28 квітня 2025 року протягом 14 тижнів у ТОВ «Центр технічної освіти робітників», яке єдине в Криворізькій громаді має ліцензію на підготовку водіїв трамвая.

За цей час жінки вивчатимуть предмети загальнопрофесійної, професійно-теоретичної підготовки та інші профільні дисципліни. Під час навчання студентки також зможуть одразу отримати практику водіння, що проходитиме на маршрутах міста, але без пасажирів.

Упродовж всього терміну криворожанки отримуватимуть стипендію, а після успішного закінчення всього курсу та отримання посвідчення водія відповідної категорії будуть офіційно працевлаштовані на КП «Швидкісний трамвай».

 

Нагадаємо, що за умовами проєкту навчальні групи формуються за сприянням роботодавців. Тому саме від свідомих підприємств залежить кількість майбутніх спеціалісток. Жінки можуть опанувати понад 30 професій, які раніше були для них недоступними. А це стане значною підтримкою для української економіки та промисловості.

Вартість навчання в рамках експериментальної програми не може перевищувати 10 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (станом на сьогодні – це 30 280 грн). У тому випадку, коли сума виявляється вищою, різницю може сплатити роботодавець або учасниця проєкту.

Це не просто зміна професійного вектору. Це історія про рівність, доступність, професіоналізм та допомогу своїй країні.

Якщо ви хочете стати частиною серйозних зрушень, не зволікайте – заповніть заявку на сайті Державної служби зайнятості або завітайте до фахівців, які нададуть всю необхідну інформацію та допоможуть з організацією.

Опановуємо нові горизонти разом!