30.10.2020 | 10:19

«Спілкування – це складний процес взаємодії між людьми, що полягає не лише в обміні інформацією, а також у вмінні сприйняти і зрозуміти один одного. Професійне спілкування працівника служби зайнятості з клієнтом розгортається як взаємозалежний обмін діями, уміннями та навичками, але ведучим у цьому процесі безумовно є співробітник Служби. Саме рівень його комунікативної компетентності забезпечує безконфліктну партнерську взаємодію та ефективність», - запевняють фахівці з профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості.

Протягом останньої декади жовтня з метою сприяння формуванню навичок толерантної безконфліктної поведінки були проведені вебінари для фахівців Вільногірської міської, П’ятихатської районної та Синельниківської міськрайонної філій Дніпропетровського обласного центру зайнятості.

Під час вебінарів «Формування та розвиток навичок конструктивної взаємодії» за допомогою комплексу вправ та кейсів, спрямованих на розвиток комунікативних навичок, учасники досліджували особливості використання принципів конструктиву у професійному спілкуванні та вчились:

  • конструктивно висловлювати власні емоції,
  • використовувати позитивні висловлювання під час спілкування,
  • безоціночно сприймати співрозмовника,
  • відрізняти факти від інтерпретацій.

Фахівці ознайомились з поняттям саморегуляції та опанували декілька методик, за допомогою яких можна управляти власним психоемоційним станом. Учасники обмінювались думками, ділились враженнями, висловили побажання про корисність навчання.