01.02.2024 | 16:05

Протягом 29-31 січня 2024 року для фахівців Дніпропетровської, Запорізької та Луганської обласних служб зайнятості провели тренінг «Врахування потреб та інтересів різних категорій клієнтів центрів зайнятості. Значення попередження емоційного вигорання».

Коучем виступила фахівець з профорієнтації Дніпропетровського ОЦЗ Леся Бабченко.

Захід організовано відповідно до підписаного Меморандуму про співпрацю між Дніпропетровським ОЦЗ та ГО «Відповідальні громадяни», в межах реалізації проєкту у партнерстві з Mercy Corps за фінансової підтримки уряду Великої Британії «Посилення спроможності громад у Східних областях України через програми гуманітарної, психологічної та профорієнтаційної підтримки».

На початку зустрічі тренер зауважила, що комунікативна компетентність є однією з провідних складових професіоналізму фахівців допомагаючих професій. Тому під час тренінгу учасники: розвивали свої комунікативні вміння та навички; ознайомились з методами та засобами запобігання або конструктивного розв’язання конфліктів у сфері професійної взаємодії; розширили власні уявлення про жорсткі та м’які навички.

Найбільш зацікавили фахівців служби зайнятості практичні вправи, направлені на розвиток навичок емпатійного слухання, відпрацювання технік для розвитку гнучкості та критичності мислення, навичок регуляції власного емоційного стану, техніки приєднання до емоційного стану співрозмовника тощо.

Участь у тренінгу допомогла фахівцям навчитися ефективно працювати над вирішенням складних ситуацій у безпечному просторі, не відчуваючи при цьому тягаря відповідальності, якого не можна уникнути у реальному житті.