12.12.2019 | 10:29

«Гарантія професійного успіху - у навчанні консультантів роботодавця» - з таких слів розпочався тренінг для фахівців Дніпропетровської обласної служби зайнятості, які виконують функції консультанта роботодавця.

Директор Дніпропетровського обласного центру зайнятості Вікторія Кузнецова звертаючись до учасників заходу зазначила, що саме від компетентності фахівців Служби та побудови якісних комунікацій з роботодавцями залежить ефективність надання послуг, тому продовження навчання працівників наразі є пріоритетом.

«Впровадження нових підходів та сервісів, забезпечення адресного і спеціалізованого підходу у наданні послуг роботодавцям є найважливішою складовою розвитку державної служби зайнятості як сервісної установи»,- зазначила В. Кузнецова.

Модератори – Наталія Селякова та Олена Бобир, застосовуючи рольові ігри, роботу в групах, «мозковий штурм», навчали фахівців змісту та інструментам надання послуг роботодавцям; подоланню бар’єрів ефективної комунікації; визначенню потреб роботодавців в залежності від їх типу, технікам ділового спілкування, способам активізації просування послуг служби зайнятості.

У формі ділової гри навчались мистецтву самопрезентації та веденню ділових переговорів. Як правильно: просувати послуги роботодавцям; оперативно реагувати на їх потреби, переконувати їх та мотивувати; долати суперечки; реагувати на критичні зауваження; ставити питання і відповідати на них; уникати мовних штампів.

Учасники тренінгу високо оцінили саме такі форми навчання, оскільки вони формують практичні знання та навички, необхідні для ефективних комунікацій з роботодавцями.