27.04.2020 | 13:33

Карантин не став на заваді якісного обслуговування шукачів роботи, змінилася лише форма комунікації з клієнтами – обслуговування здійснюється дистанційно.

Днями фахівці Покровської міської філії Дніпропетровського обласного центу зайнятості провели черговий інформаційний вебінар за допомогою електронного сервісу Skype. Засобами онлайн зв’язку у заході взяли участь 5 осіб, які набули статусу безробітного з дня запровадження карантину.

Під час вебінару учасникам презентували електронні сервіси державної служби зайнятості, ознайомили з можливостями «Платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри» ДСЗ та надали детальні роз’яснення щодо:

- умов обслуговування клієнтів, у ситуації, що склалася;

- послуг, які надає центр зайнятості в умовах карантину;

- актуальних вакансій на місцевому ринку праці.

По закінченні вебінару шукачі роботи отримали відповіді на хвилюючі запитання та мали можливість проконсультуватися з фахівцем індивідуально.