03.06.2020 | 14:47

Одним з ключів до успішної діяльності служби зайнятості в умовах карантину є дистанційна форма роботи з безробітними. Карантин послаблено, проте зняття певних обмежень не вплинуло на взаємодію державної служби зайнятості з клієнтами – наразі робота проводиться в онлайн режимі.

Протягом травня поточного року фахівці з профорієнтації Дніпропетровської обласної служби зайнятості провели низку інформаційних вебінарів різної тематики, де розповідали безробітним про їх права та обов’язки; презентували послуги служби зайнятості та сучасні підходи щодо їх отримання в умовах карантину. Формували у шукачів роботи практичні навички складання сучасного резюме і ефективного його використання в процесі пошуку роботи.

Безробітних ознайомили з можливостями сучасних електронних сервісів служби зайнятості: офіційного сайту Державної служби зайнятості, «Освітнього порталу» та «Платформи з профорієнтації та розвитку кар’єри». Майже всім пропонувалось самостійно пройти дистанційне тестування на цих платформах.

В умовах дистанційного обслуговування клієнтів, шукачі роботи набули практичного досвіду у складанні резюме, проведенні співбесіди з роботодавцями засобами Skype зв’язку та демонстрації відеопрезентації.

Довідково: у період з 1 по 31 травня 2020 року проведено 205 інформаційних вебінарів за участю 1641 особи та 105 профконсультаційних вебінарів, в яких взяли участь 827 осіб.

Засобами електронного та телефонного зв’язку, фахівці надали 11451 індивідуальну профінформаційну консультацію та 4704 професійних.

За цей час на платформі «Моя професія: консультаційна мережа» було зареєстровано 370 осіб, 224 особи пройшли тестування та отримали індивідуальні профконсультації за результатами тестування.