18.07.2017 | 15:36

 

З метою покращення якості надання соціальних послуг, вдосконалення навичок комунікації в професійній роботі та покращення навичок

ефективного спілкування для спеціалістів відділу надання соціальних послуг в Соборному районі Дніпровського міського центру зайнятості було проведено семінар-навчання на тему: «Комунікація в професійній роботі», в якому взяли участь 14 фахівців центру. Впродовж трьох занять фахівці навчались та практикувались у веденні професійного діалогу, відпрацьовуючи комунікативні навички.

На початку заходу ведуча семінару – фахівець Інформаційно-консультаційного центру Дніпровського МЦЗ – Ольга Доценко акцентувала увагу присутніх на тому факті,  що для фахівців центру зайнятості діалог є основою їх професійної діяльності. Після дискусій та обговорень учасники заходу визначились з поняттям професійного діалогу, як процесу комунікації між фахівцем та клієнтом, що спрямований на досягнення конкретної мети, пов’язаної з добробутом клієнта.

Під час навчання фахівці центру дізнались, що ділове спілкування є необхідною складовою формування культури сучасного фахівця, а також, що  врахування психологічних особливостей співрозмовників є умовою ефективного ділового спілкування. Під час виконання практичних завдань, учасники семінару мали змогу проаналізувати індивідуальні комунікативні навички, за допомогою інтерактивних методів, попрактикуватися у використанні вербальних та невербальних засобів комунікації, відпрацювати отримані знання на практиці стосовно «інструментів» активного слухання: парафраз, відображення емоцій, тощо. 

По завершенню навчання між спеціалістами центру відбувся обмін думками про набуті поняття «спілкування» і «комунікація», про загальні і відмінні ознаки.