17.01.2020 | 08:38

Впродовж 2019 року до Дніпропетровської служби зайнятості надійшло 377 звернень, з них:

  • письмових звернень громадян - 83;
  •  з «гарячих ліній» - 213;
  • електронних звернень - 81.

Питання, які були порушені, стосувались переважно працевлаштування, роз’яснення чинного законодавства про зайнятість населення, нарахування та виплати матеріальної допомоги по безробіттю, щодо реєстрації у центрах зайнятості. Також громадяни висловлювали подяку за допомогу у працевлаштуванні та соціальний супровід.

На особистому прийомі у керівного складу Дніпропетровської служби прийнято 1200 громадян на яких були з’ясовані важливі питання, отримані вичерпні відповіді, професійні консультації та корисні поради.

Працівники служби зайнятості приділяють велику увагу вчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, приймають рішення відповідно до чинного законодавства, вживають заходів щодо усунення виявлених недоліків. Стан розгляду звернень громадян постійно аналізується на нарадах обласного центру зайнятості.

З метою запобігання виникнення підстав для обґрунтованості скарг громадян та посилення інформування населення про шляхи вирішення проблем зайнятості, підвищення ефективності роботи по відпрацюванню звернень громадян, фахівцями служби активно використовуються найбільш ефективні та поширені засоби інформування населення – телебачення, радіо, друковані ЗМІ, мережа Інтернет та соціальна мережа Facebook.

Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій при наданні соціальних послуг населенню дає змогу довести до відома громадян необхідну інформацію про чинне законодавство з питань зайнятості та послуг державної служби зайнятості.