31.07.2020 | 15:42

Основна увага учасників круглого столу була зосереджена на особливостях навчання персоналу філій з психологічного напряму роботи, питань ділового спілкування та етики.

Учасники круглого столу обговорили тематику заходів та форму їх проведення, визначили позитивні та негативні сторони дистанційного навчання, розмірковували над можливістю використання напрацьованого досвіду для інших філій.

Основні питання, які були розглянуті на заході: актуальність та цілі навчання персоналу в ситуації дистанційної роботи служби зайнятості в умовах карантину; презентація та обговорення проекту - циклу вебінарів на тему: «Формування та розвиток навичок конструктивної взаємодії», який проведено у липні для фахівців Покровської міської філії Дніпропетровського ОЦЗ.

«Для підвищення якості обслуговування населення фахівці центрів зайнятості мають володіти навичками ефективної комунікації з клієнтом», –зауважила начальник відділу організації профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості Ганна Коренькова.

Загалом круглий стіл пройшов у форматі «запитання-відповідь». Учасники домовились продовжувати спільну роботу з цього напрямку.