09.09.2020 | 12:59

Спілкування – це невід’ємна частина нашого життя. Уміння говорити, слухати, формувати сприятливе перше враження, створювати позитивну атмосферу безпосередньо впливають на наші відносини з оточуючими. Ефективність спілкування фахівця служби зайнятості з різними категоріями людей забезпечує розвинута комунікативна компетентність.

З метою підвищення рівня комунікативної компетентності, розвитку практичних навичок ефективної міжособистісної взаємодії, фахівці з профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості продовжують проводити вебінари для персоналу філій ОЦЗ.

Так, 4 та 8 вересня було проведено онлайн навчання фахівців Синельниківської міськрайонної та Тернівської міської філій Дніпропетровського ОЦЗ.

Під час колективних занять учасники осягнули сутність поняття «спілкування» та дізналися, чому уміння комунікувати позитивно впливає на життя людини. Удосконалили навички конструктивного спілкування і зрозуміли його принципи; підвищили комунікативну компетентність.

Також фахівці попрацювали над такими питаннями:

  • Як правильно провести переговори?
  • Як домовитися один з одним та прийняти рішення колективно?
  • Що допомагало і заважало дійти згоди?
  • Чи хтось залишився недочутим, незрозумілим?

«Інтерактивне навчання є цікавим форматом, адже дає можливість подивитися на ситуацію з різних сторін та взаємодіяти один з одним. Спеціалісти завжди чекають на вебінари і ретельно готуються до наступної онлайн зустрічі», – поділилась своїми враженнями заступник директора-начальник відділу організації працевлаштування населення Синельниківської міськрайонної філії Дніпропетровського ОЦЗ Світлана Рерук.