04.09.2020 | 13:55

Протягом серпня 2020 року у базових центрах зайнятості та філіях Дніпропетровського обласного центру зайнятості фахівцями з профорієнтації проведена низка семінарів з ділового спілкування для спеціалістів Дніпропетровської служби зайнятості.

Ділове спілкування є складовою комунікативної діяльності. Саме спілкування дає змогу виявити не лише думки та установки співрозмовника, а справжні мотиви його діяльності взагалі. Вдосконалення навичок міжособистісного спілкування може відкрити перед людиною нові можливості.

Під час навчання співробітники центрів зайнятості вдосконалювали такі навички: встановлювати контакт зі співрозмовником, уміння слухати та спостерігати, керувати своїми емоціями.

Коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша позиція стає зрозумілою іншим людям. Тому, спеціалістам Дніпропетровської обласної служби зайнятості вдається досягти взаєморозуміння у колективах та в обслуговуванні шукачів роботи.

До відома: в період серпня місяця проведено понад 140 семінарів для 336 спеціалістів служби зайнятості, де були розглянуті такі питання: етика ділового спілкування для співробітників; мистецтво правильно мислити та говорити; емоції в діловому спілкуванні; етикет листування та телефонної розмови; e-mail етикет; формула ефективного спілкування STEPS.