11.08.2020 | 11:05

З 10 серпня 2020 року Жовтоводська міська філія Дніпропетровського обласного центру зайнятості відновила прийом клієнтів. Так, як особистий прийом громадян обмежено і одночасно в місцях надання послуг не може перебувати понад 10 осіб, деякі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, надаються різними способами дистанційної комунікації.

Саме тому фахівці відділу активної підтримки безробітних Філії продовжують проводити з безробітними вебінари за допомогою додатку «Zoom».

Наразі проведено інформаційний вебінар. Під час зв'язку присутніх проінформували про:

  • послуги служби зайнятості та сучасні підходи щодо їх отримання в умовах карантину;
  • можливості сучасних електронних сервісів служби зайнятості;
  • актуальні вакансії.

Також під час онлайн спілкування учасники дізналися про доступні різноманітні освітні платформи, серед яких: Освітній портал Державної служби зайнятості (https://skills.dcz.gov.ua/), Дія. Цифрова освіта (https://osvita.diia.gov.ua/), Прометеус (https://prometheus.org.ua/) та Coursera (https://www.coursera.org/).

По завершенню заходу усі учасники мали змогу отримати кваліфіковані відповіді на хвилюючі питання.