07.06.2016 | 13:03

Як врятувати своє життя та здоров’я, зберегти матеріальні цінності та зменшити матеріальні збитки у разі виникнення надзвичайної ситуації?

Кожен громадянин повинен знати, як діяти під час небезпеки, приймати правильні рішення, бути дисциплінованим та організованим. Фахівець, який працює в установі, куди щодня звертаються сотні людей, має чітко знати і виконувати правила власної поведінки та організації допомоги клієнтам.

Найкращий спосіб засвоїти алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації – взяти участь у її ліквідації, бажано в навчальній формі.

3 червня фахівці Криворізького міського центру зайнятості взяли участь у зустрічі-навчанні з представниками Державної пожежно-рятувальної частини 14 ГУ Державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) України у Дніпропетровській області. Тема заходу - «Дії керівного складу та працюючого персоналу у разі виникнення надзвичайної ситуації, пов`язаної з пожежею в будівлі центру зайнятості».  

Старші інспектори Андрій Онищенко та Роман Кравець ознайомили фахівців міського центру зайнятості зі станом протипожежної роботи в місті, розповіли про основні причини виникнення пожеж, правила евакуації людей

під час небезпечної ситуації та порядок використання вогнегасників.

Для протипожежного тренування фахівці міського центру зайнятості підготували вогнегасники та вуличне вогнище. Зі справжнім вогнем боролись рятувальники, директор міського центру зайнятості Ігор Вознюк, заступник начальника юридичного відділу Дмитро Шматько, провідний інженер з комп’ютерних систем Дмитро Зубков. Вони набули практичних навичок користування вогнегасником – на вулиці показали своє вміння у використанні первинних засобів пожежогасіння.

Насамкінець директор міського центру зайнятості І.Б.Вознюк зазначив: «Безпосередня зустріч працівників центру зайнятості з фахівцями-рятувальниками дає кращий результат, аніж звичайна теорія. Необхідність проведення таких заходів полягає і у тому, що власним прикладом вчимо персонал, серед яких 95% - молоді жінки, правильно діяти у надзвичайних ситуаціях, рятувати власне життя і бути організатором порятунку відвідувачів».