23.08.2019 | 14:47

У рамках Меморандуму про взаємодію між Державною службою зайнятості та АТ «Укрзалізниця» фахівці Дніпропетровського обласного центру зайнятості, в якості зовнішніх експертів,  взяли участь  у проведенні другого модулю навчання на цільових курсах підвищення кваліфікації з питань управління персоналом (HR – школи) для фахівців регіональної філії  «Придніпровська залізниця» АТ « Укрзалізниця» .

Метою запровадження навчання профільних фахівців є формування системних знань щодо ролі HR – функції в організації, поширення професійної експертизи, створення професійного HR – середовища, обміну досвідом та пошуку оптимальних управлінських рушень.

Фахівці обласної служби зайнятості долучились до обговорення якісного підбору та адаптації працівників, організації профорієнтаційної роботи.

Заступник директора – начальник відділу організації надання послуг роботодавцям обласного центру зайнятості Наталія Селякова поінформувала  слухачів HR – школи презентувала новації служби зайнятості. Зокрема, розповіла про впровадження інституту кар’єрного радника, який дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості, якісне надання послуг із планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців та можливостей шукачів роботи.

На навчанні презентували Концепцію Інституту консультанта роботодавця, пілотною у впровадженні якої стала Дніпропетровська обласна служба зайнятості. «Основною метою новації є розширення підходів, впровадження нових ефективних форм роботи з роботодавцями, спрямованих на задоволення їх кадрових потреб, залучення максимальної кількості діючих на ринку праці роботодавців до співпраці із службою зайнятості. Одночасно це висуває вимоги щодо професійності фахівців служби зайнятості, які повинні оволодіти рекрутиговими методами підбору персоналу для забезпечення роботодавців кваліфікованими кадрами», - прокоментувала Н.Ю. Селякова.

Як зазначила начальник відділу організації профорієнтації ОЦЗ Ганна Коренькова, послуги з профорієнтації потрібні як дітям та молоді, так і досвідченим фахівцям. Але основні клієнти, з яким треба ефективніше працювати в питаннях профорієнтації, – це безробітні, діти і молодь від 14 років. Адже профорієнтація є важливою складовою роботи служби зайнятості.

До відома: з початку 2019 року фахівці обласної служби зайнятості провели:  20 семінарів для кадрових служб компаній, 14 ярмарок вакансій, 12 професіографічних екскурсій, 14 презентацій професій, 2 дні кар’єри та дні відкритих дверей.