13.08.2019 | 16:22

Починаючи з січня 2019 року шукачі роботи, які завітають до служби зайнятості, спочатку зустрічаються з реєстратором. Його завдання – з’ясувати потреби людини, поінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема в онлайн-режимі. Реєстратори здійснюють первинне профілювання, оперативний підбір вакансій, оцінюють можливість працевлаштування клієнтів на основі їх професійного потенціалу.

З метою відпрацювання змін в законодавстві директор П’ятихатської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості (Філія) Раїса Пірогова починаючи з липня місяця  виконувала функції реєстратора. За відведений часу керівник Філії провела прийом 6 осіб.

За її словами, впровадження в роботу інституту кар’єрного радника та реєстратора дало змогу якісно змінити та вдосконалити підходи до обслуговування клієнтів через розмежування технічних функцій реєстрації та функцій якісного надання адресних соціальних послуг.

Виконання керівником функцій реєстратора дає можливість особисто відчути психологічні тонкощі прийому громадян та врахувати їх в технологічному процесі обслуговування. З метою якісного підбору відповідних вакансій та прискорення працевлаштування, реєстратор пропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості, проводить первинне профілювання – оцінку можливостей працевлаштування людини. Оскільки цей фахівець володіє повною інформацією про наявні вакансії, то він також проводить підбір потенційної роботи.

Прислухаючись до порад реєстратора цього дня, безробітна Юлія пройшла співбесіду на ТОВ «Скляний Альянс» на посаду машиніста пакувальної машини. Важливим та приємним результатом роботи  директора-реєстратора стало працевлаштування трьох громадян на постійну роботу, а  одну особу – на тимчасові роботи.

«Наше завдання – сприяти формуванню взаєморозуміння, бажання в найкоротший термін отримати результат гарантованого працевлаштування. Щоб  клієнт відразу про себе відмітив: «Мене чують, про мене піклуються, мною переймаються, зі мною працюють». При виконанні функцій реєстратора є можливість особисто відчути психологічні тонкощі прийому громадян та врахувати їх в технологічному процесі обслуговування», - резюмувала директор Філії.