29.04.2020 | 13:15

Як отримати допомогу по частковому безробіттю? Для яких категорій роботодавців діятиме цей порядок? Які документи необхідно подати до центру зайнятості?, – найпоширеніші запитання роботодавців, які в умовах карантину поставили свій бізнес «на паузу» і відправили працівників у вимушену «відпустку».

Днями начальник відділу взаємодії з роботодавцями Дніпровського міського центру зайнятості Надія Дєллалова провела онлайн «зустріч» із представником ФОП Безверхий В.А, де сторони обговорювали питання «Допомоги по частковому безробіттю на період здійснення заходів щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусної інфекції COVID-19».

Зважаючи на те, що підприємство спеціалізується на збуті будівельних матеріалів, працівники якого тимчасово залишилися без роботи через карантин, дана тема є особливо актуальною.

Фахівець проконсультувала стосовно діючого порядку надання та повернення коштів і нагадала, що для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину роботодавець має звернутися до центру зайнятості за місцем його реєстрації, як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та подати пакет документів. Під час спілкування представник підприємства мала змогу поставити питання стосовно діючого трудового законодавства та отримала вичерпні відповіді.

Також, Н. Дєллалова розповіла про електронні сервіси служби зайнятості, зокрема презентувала «Електронний кабінет роботодавця» ДСЗ, зауваживши, що ця опція дозволяє співпрацювати з центром зайнятості дистанційно.

До відома: на період дії карантину фахівці Дніпровського міського центру зайнятості не припиняють проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи та за допомогою сучасних електронних комунікаційних засобів. Кожного дня спеціалісти консультують близько 200 роботодавців, підприємств та осіб, які планують розпочати свою справу.