30.03.2018 | 09:43

У Покровському районі продовжує крокувати профорієнтаційний КВЕСТ «Я - PROFI». Його мета – інформування учнівської молоді щодо розмаїття професій і основні правила вибору професії, стан та перспективи ринку праці, його структуру і вимоги до сучасного працівника.

Нещодавно 37 випускників «НВК ЗОШ І – ІІ ступенів – Покровська гімназія» продовжили знайомство з світом робітничих професій.

На першому етапі «PROFIКОНТЕНТ» учні склали професіограми до трьох відомих професій: «Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва», «Кухар», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» та побували  в стінах славетного навчального закладу Ордена «Знак Пошани» Вищому професійному училищі №75, де отримали інформацію про професії.

За допомогою другого етапу КВЕСТу «PROFIВИБІР» школярі пройшли профдіагностування, де визначили сфери діяльності, яка не лише цікавить молоду людину, а ще підходить їй.

Третім етапом КВЕСТу «PROFIДЕБЮТ» стала  професіографічна екскурсія на Дочірне підприємство «Покровкатеплоенерго» Комунального підприємства «Дніпротеплоенерго Дніпропетровської обласної ради».

Завершальним четвертим етапом КВЕСТу «PROFIПЛАН» є презентація послуг служби зайнятості для молоді. Випускники шкіл стали гостями Покровського районного центру зайнятості. Для школярів проведена екскурсія центром зайнятості. Учні побачили, як працюють відділи центру зайнятості. В залі семінарів пройшла презентація служби зайнятості, в ході якої спеціалісти центру розповіли про можливості служби, допомогу клієнтам у пошуку роботи: підбір роботи, профорієнтація, професійне навчання, відкриття власної справи. Надання профконсультаційних послуг з вибору професій молодим людям. Зокрема, з використанням психодиагностичного тестування в автоматизованій системі АРМ «ПрофКонсультант», «Оптант Плюс» та міжнародною тестовою методикою «Magellano Університет» на безкоштовному профорієнтаційному порталі «Моя кар’єра».

Зрозуміло, що вибір професії – довготривалий процес і, щоб школярі правильно та усвідомлено обрали професію, яка б відповідала суспільним і особистим потребам, визначили свою професійну позицію, їм необхідна допомога.

У ході КВЕСТу випускники навчились складати професіограми, відвідали навчальний заклад, пройшли профдіагностування, побували на професіографічній екскурсії на підприємстві та центру зайнятості.

Учні дізналися про нові тенденції і потреби ринку праці. В подальшому отримані знання допоможуть випускникам у виборі життєвого шляху та орієнтуванні на ринку праці.