27.03.2018 | 11:05

Протягом навчального року по Криворіжжю крокує профорієнтаційний КВЕСТ служби зайнятості «Я-PROFI».

На першому етапі  учні отримали інформацію про світ професій та навчальні заклади, де можна отримати професії. Наступним кроком необхідно було сформувати уявлення про себе, свої здібності та професійно-важливі якості, що потрібні для вибору професій. Далі школярі знайомилися з діяльністю професіоналів безпосередньо на робочих місцях, відвідуючи підприємства. Залишилося узагальнити набуті знання та уявлення, закріпити та проаналізувати отриману раніше інформацію.

Саме цьому була присвячена зустріч зі старшокласниками Криворізької загальноосвітньої школи №21, яка відбулася у рамках четвертого етапу КВЕСТу «Я-PROFI» - «PROFIПЛАН» у Криворізькому міськрайонному центрі зайнятості.

На початку заходу адміністратор залу Анна Донцова провела екскурсію по центру зайнятості та розповіла про послуги служби зайнятості для молоді. Фахівець з профорієнтації Ксенія Кодунова інформувала про стан та перспективи ринку праці, сучасні вимоги роботодавця до знань, навичок, вмінь та професійних якостей молодого працівника, нагадала формулу вибору професії.

У відповідях на питання вікторини: «Скільки всього існує в світі професій?», «Що найбільше впливає на вибір професії?», «Скільки в середньому триває «життя» професії?», «Що означає в перекладі слово «професія?» школярі демонстрували свою ерудованість та обізнаність.

Далі в конкурсі змагалися «Вчитель» та «Металург». Робота у буз-групах йшла жваво: хлопці та дівчата обговорювали отримане завдання: «Описати професійно важливі якості професій».

Фахівець з профорієнтації МРЦЗ провела для дітей психогеометричний тест. Асоціюючи себе з геометричною фігурою, вони знайомились із сильними та слабкими якостями та особливостями поведінки, рекомендаціями до професійної діяльності, притаманними їх вибору.

Цікавим для школярів був перегляд анімаційних відеороликів про професії.

Учні відверто говорили про свої плани на майбутнє, назвами обраних професій поповнили кошик «Врожай професій».

Подібні зустрічі проводитимуться й надалі, адже сприяють формуванню відповідального ставлення учнівської молоді до планування свого професійного майбутнього.