оп
13.08.2019 | 10:45

З метою активізації реформування системи надання соціальних послуг службою зайнятості та виявлення  проблемних питань в роботі реєстратора,   з липня 2019 року у Дніпропетровській обласній службі зайнятості запроваджено щотижневий прийом директорами БЦЗ, філій ОЦЗ осіб, які шукають роботу та потребують реєстрації у центрі  зайнятості.

У ролі реєстратора директор Кам'янського міського центру зайнятості Олег Морохов здійснював первинний прийом та реєстрацію громадян, інформував клієнтів про послуги, які надає служба зайнятості, в онлайн-режимі вносив особисті дані в базу служби зайнятості.

Керівник центру зайнятості анкетував та проводив первинне профілювання клієнтів, тобто проводив оцінку можливостей працевлаштування людини, з’ясовував інформацію про професійну кваліфікацію, освіту та професійний рівень, відповідно до яких підбирав вакансії та домовлявся про зустріч шукачів роботи з роботодавцями; допомагав безробітним скласти та розмістити в Інтернет - ресурсах резюме, інформував про можливість професійного навчання, запрошував відвідати заходи служби зайнятості

За час роботи Олег Морохов провів прийом 14 громадян, здійснив первинне профілювання 3 особам, четверо шукачів роботи скерував до кар'єрних радників, які надалі будуть опікуватися їх працевлаштуванням, а троє шукачів роботи працевлаштовані на постійне місце роботи зі стабільною заробітною платою.

Керівник центру зайнятості не приховує радості, що йому вдалось допомогти трьом людям знайти роботу. «Для мене, як керівника, важливо зрозуміти всі проблеми, з якими стикаються, як фахівці центру зайнятості, так і безробітні при пошуку підходящої роботи. Працюючи реєстратором сам відчув, що вона вимагає системності, професіоналізму, психологічних навиків та стресостійкості. Я вважаю, що потрібно систематично проводити тренінги для фахівців центру зайнятості за участю практикуючих психологів. Це допоможе відпрацювати навички встановлення контакту та підвищить якість надання послуг населенню», - проаналізував Олег Морохов.