19.06.2020 | 14:38

18 червня 2020 року рекрутер Дніпропетровського обласного центру зайнятості Олена Бобир провела онлайн тренінг «Адаптація та підбір персоналу в період змін» для 11 роботодавців.

Ключовим у заході було те, що засобами онлайн зв’язку 7 фахівців з рекрутингу служби зайнятості «зустрілися» зі своїми клієнтами – роботодавцями з 6 міст Дніпропетровської області: Дніпра, Кривого Рогу, Кам’янського, Павлограду, Новомосковська та Нікополя.

Зокрема, у заході взяли участь представники таких підприємств: ПрАТ «ДТРЗ», ДДАТ «УКРПОШТА», ДП «Стальзавод», ПрАТ «Дніпровагонмаш», ТОВ «Дружба СІТІ КР», ФОП Міноцька Ю.М., ТОВ «НАМАНА БЕГС», ТОВ «Санаторій «Курорт Орлівщина», ПП НВО «ІНТЕРА», ФОП Астаф’єва І.Д.

Під час знайомства учасників, спілкування проходило з використанням метафоричних асоціативних карт.

Далі рекрутери та представники роботодавців розглянули модель інтервенції у кризовій ситуації, інструменти управління змінами. Отримали інформацію щодо алгоритму адаптації персоналу в період змін, розглянули стадії адаптації до змін та 8 кроків управління змінами Дж. Коттера. Роботодавці переконались в тому, що стадія прийняття – це не фінал, а початок активних дій.

«Ефективний процес підбору та адаптації персоналу важливий для кожного підприємства, адже саме від раціональної укомплектованості підприємства кадрами залежить його продуктивність, конкурентоспроможність та прибутковість», – зауважила Олена Бобир.

Виконуючи вправи на інтерактивній дошці «Намалювати картину», учасники тренінгу відчули різні емоції: зацікавленість, наснагу, командний дух, згуртування тощо. Також був обговорений процес спротиву людини по відношенню до змін.

Працюючи в двох групах учасники визначали: в одній – цінності працівника, в іншій – цінності роботодавця. Це був простір взаємного спілкування та підтримки між учасниками.

Під час проведення інтенсиву використовувались такі методи: «мозковий штурм», робота в групах, спеціальні вправи, візуальна підтримка тощо.

За підсумками тренінгу учасники обмінялись досвідом та зрозуміли, що ключовий фактор успіху роботодавця – постійне пристосовування до змін.