оп
11.07.2019 | 10:49

8 липня 2019 року заступник директора Дніпропетровського обласного центру зайнятості Раїса Малоіваненко провела онлайн семінар для заступників директорів – технологів - організаторів, юрисконсультів та фахівців базових центрів зайнятості та філій ОЦЗ з питань звернень громадян. Також у заході взяли участь начальники профільних відділів Дніпропетровського обласного центру зайнятості.

Розпочинаючи захід Раїса Миколаївна зауважила: «В обласній службі зайнятості протягом І півріччя 2019 року проводилась системна робота із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд цих звернень. Спостерігаємо тенденцію значного зменшення кількості звернень: через «Урядову гарячу лінію» кількість звернень зменшилась на 32%, через «Гарячу лінію голови ОДА» на 81%. Важливим фактором впливу на зменшення кількості звернень є впровадження Інституту кар'єрного радника, що дозволяє забезпечити індивідуальний підхід до потреб кожного клієнта служби зайнятості та якісно надавити послуги з планування кар’єри з урахуванням потреб роботодавців і можливостей шукачів роботи».

Начальники профільних відділів Дніпропетровського обласного центру зайнятості наголосили учасникам семінару на відповідальності посадових осіб за порушення законодавства України стосовно звернень громадян.

Розглянули питання, які найчастіше порушуються у зверненнях та підкреслили необхідність забезпечення постійного контролю за дотриманням фахівцями центрів зайнятості та філій ОЦЗ норм чинного законодавства у сфері зайнятості населення і соціального страхування на випадок безробіття при обслуговуванні населення.