06.07.2018 | 11:01

Державна служба зайнятості, як сервісна установа сучасного формату, виходе на новий рівень обслуговування громадян – індивідуальний. Значною часткою клієнтів центрів зайнятості є безробітні, які відносяться до вразливих на ринку праці груп населення, зокрема: особи передпенсійного віку, жінки з малолітніми дітьми, молодь, яка шукає перше робоче місце, люди з інвалідністю, внутрішньо переміщені особи, колишні ув’язнені.

В роботі з представниками цієї групи безробітних фахівці Дніпровського міського центру зайнятості застосовують «активні» програми запобігання довготривалому безробіттю, найефективнішою з яких є індивідуальна робота за підходом кейс-менеджмент, яка являє собою соціальний супровід при працевлаштуванні.

Як це працює? Кейс-менеджер тісно взаємодіє з безробітною особою. Під час спільної роботи з клієнтом розробляється індивідуальний план роботи, надається допомога у розв’язанні особистих та соціальних проблем, які заважають працевлаштуванню, шляхом залучення інших організацій та фахівців до надання необхідних послуг. Запорукою успіху такої співпраці є встановлення між кейс-менеджером та клієнтом центру зайнятості доброзичливих партнерських стосунків.

Завдяки професійній роботі кейс-менеджера, яка базується на повазі до клієнта, встановленні з ним партнерських відносин, розробленні індивідуального плану дій щодо пошуку підходящої роботи, повернення зазначеної категорії безробітних до активної зайнятості відбувається значно швидше.

До відома, через процедуру індивідуальної роботи за підходом кейс-менеджменту за період з 1 січня 2018 р. по 31 травня 2018 р. фахівці Дніпровського міського центру зайнятості працевлаштували 18 безробітних осіб з подальшим соціальним супроводом після працевлаштування.