оп

Стародавні мудреці встановили, що для забезпечення особистого щастя людині необхідне дотримання двох головних умов.

По-перше, вона повинна знайти в житті свою другу половинку для створення міцної родини,

По-друге, їй потрібно обрати собі таку сферу діяльності та професію, яка стане для неї не тільки джерелом матеріального благополуччя, але й буде приносити задоволення від виконуваної роботи.

Результати опитувань та індивідуальної роботи фахівців служби зайнятості з учнями говорять про те, що більшість старшокласників відчувають труднощі і потребують допомоги у виборі професії. Більшість на момент закінчення школи не мають сформованого професійного плану, а в декого професійний план носить випадковий, необґрунтований характер.

Саме тому підліткам не обійтися без допомоги батьків. Батьки, як ніхто інший, добре знають своїх дітей і мають значний життєвий досвід. Але готовність дитини до цього вирішального кроку залежить і від того, чи допоможуть йому батьки зробити правильний крок. Позиція батьків дуже важлива, вона повинна бути мудрою, відповідальною. В першу чергу, необхідно керуватися принципом „Не нашкодь !”

Допомогу батькам у формуванні професійних планів надали спеціалісти Першотравенського міського центру зайнятості. Так, з батьками випускників 9-х класів Першотравенської загальноосвітньої школи №5 проведено семінар, де було обговорено формулу вибору професії, ознайомлено з інформацією про світ професій, з професіями, які користуються попитом на ринку праці, з послугами, які надаються  службою зайнятості.

Батьки майбутніх випускників ознайомились з інформацією про професії майбутнього та отримали кваліфіковані відповіді на питання, що їх хвилюють.

Найголовніше для підлітків, як би вони не намагалися бути самостійними, - це відчуття підтримки з боку дорослих. Для дітей дуже важливо, що важким шляхом самовизначення вони йдуть не самі, що поруч знаходяться дорослі, які підтримають у важку хвилину і допоможуть. Яку б дорогу вони не вибрали. Це відчуття надає їм впевненості у своїх силах і підштовхує до досягнень – вже не до навчальних, а професійних.