Індивідуальний підхід до кожного клієнта є пріоритетною задачею для фахівців Дніпровської районній філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості (Філія).
Саме тому, з фахівцями Філії активно проводиться робота у напрямку підвищення психологічної компетентності та обізнаності.
Так, фахівцями відділу активної підтримки безробітних Філії проведено 2 семінари з елементами тренінгової роботи для працівників Філії на тему: «Емоційний інтелект, як фактор особистої ефективності».
Під час роботи фахівці Філії дізнались, як шляхом розвитку емоційного інтелекту можна свідомо керувати своїми емоціями та емоціями інших людей. Зокрема, як поліпшити міжособистісні відносини, підвищити ефективність роботи з клієнтами, сформувати усвідомлене ставлення до емоцій як до ресурсу особистої ефективності, сформувати індивідуальний арсенал інструментів роботи з емоціями, створювати дружню атмосферу в команді, вміти «перетворювати» негативні емоції у позитивні, розкривати потенціал і управляти «мотиваторами» клієнтів служби зайнятості.
Також учасники тренінгу з’ясовували як встановити та утримати контакт з клієнтом, виконуючи вправи, зокрема, на встановлення ефективної комунікації, подолання психологічних бар’єрів та конфліктів.
«Подібні семінари є ресурсними для спеціалістів Філії, саме тому робота у цьому напрямку проводиться постійно», - зазначає директор Філії Вікторія Пузанова.