Що відрізняє успішну людину від неуспішної, культурну від некультурної? Насамперед, вміння красиво і правильно говорити.

Нещодавно у Відділі надання соціальних послуг у Томаківському районі Нікопольського міськрайонного центру зайнятості (Відділ), з метою підвищення професійної компетентності фахівців, пройшов семінар з ділового спілкування на тему: «Психологія невербальної поведінки».

Мистецтву ділового спілкування фахівців служби зайнятості вчила провідний фахівець з профорієнтації Відділу Наталія Костюк.

«Ми, працівники соціальної сфери, постійно взаємодіємо з людьми і за день здійснюємо безліч ділових контактів з керівником, колегами, відвідувачами, телефонними абонентами, і саме наша компетентність створює імідж служби зайнятості», – зазначила Н.Костюк.

Отримавши теоретичну базу з теми семінару, учасники заходу перейшли до практичних занять.

За допомогою навчальних матеріалів фахівці служби зайнятості удосконалювали свої комунікативні навички та один на одному практикували правила ділового спілкування, складали психологічні портрети. За допомогою тесту «Що говорить Вам міміка і жести»? фахівці перевіряли свою інтуїцію в області сприйняття міміки і жестів інших людей.

Семінар вийшов цікавим, інформативним та корисним для кожного його учасника.